Direktlänk till inlägg 27 december 2011

Över

Av Malin - 27 december 2011 22:55

Ja nu är julen över, den kom och försvann lika fort,, tråkigt med kort julhelg =( hade gärna haft mannen hemma lite mera =)

men men nästa år blir lite mera ledigt.


Barnen nöjda över julen iaf och jag likså, nu är det nyår som kommer, med lite blandade känslor =( halva familjen vill åka till stockholm och den andra halvan vill vara hemma =/ vi får se vad det blir.


Barnen är redan less på jullov och rastlösa som bara den =/ och vädret gör det inte lättare,, det har blåst som bara den, och  det blev ju tokhalt,, sen idag fick vi en mindre snöstorm =( så med lite snö på halkan så blir de riktigt farligt att va ute utan halvt slå ihjäl sig. Hoppas på bättre väder imorrn så vi kan vara ute en stund och så att den minsta damen i huset kan få sin vila på dan,, idag har den blivit väldigt knasig då hon sover bara ute =/ och ville inte ha na ute i detta väder =( så hon har sovit ca 45 min sammlagt idag mot sina 4 timmar.

men hon varit snäll ändå =)

de andra har gått varandra på nerverna och retat gallfeber på varann =( men ibland har man sånna dagar med,,


så vi ser fram emot morgon dagen, den kan ju inte bli värre än idag =)


I övrigt har de blivit de vanliga,, städ , plock och tvätt blandat med pyssel, film och mat =)

Nu lady gaga på tvn så tro jag kryper ner och hoppas på lite mer sömn inatt, varit dåligt av den varan ett tag då jag sover så otroligt dåligt =(  får hoppas de vänder snart de med.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards