Direktlänk till inlägg 2 april 2012

PHU

Av Malin - 2 april 2012 23:34

Vilken dag det blev =(

trött som bara den i morse men tillslut så kom alla iväg i tid,

började möblera om i tvrummet vilket tog sin lilla tid men trode kommer bli rätt bra,,

Ikväll så la jag barnen som vanligt,, efter en stund hör jag världens grin från T äldsta sonen sprang in och då hade lilla hjärtat fått ström i sig =( hon hade lyckats dra isär en kabel från tryck knappen till en lampa =(

ojojoj vad de gjorde ont i mamma hjärtat =( och sååååå dåligt samvete man fick,,

hon grinade lite sen lekade hon på som vanligt,, ringde 1177 och vi for in till sjukan och fick henne undersökt,

allt såg bra ut och vi fick åka hem =)

och sånt här händer ju bara när man e ensam med barnen,, men mamma/mormor var snäll och kom hit och var med de andra barnen  medans jag for,,

de gick fort och kunde åka hem, men ack så dåligt jag mår över detta nu,, vete fanken om jag ens kommer kunna sova inatt,, sitter och kikar på henne hela tiden ,, '


men väldigt skönt att det gick bra,, 

alla sussar och jag skall kolla lite film och se om man lyckas sova lite iaf så man kommer upp i morgon bitti

 
 
Ingen bild

Therese Nordin

4 april 2012 15:40

Men usch, förstår hur du känner, då jag bor med en elektriker så vet jag hur farligt det är. Jäkla tur att det gick bra i alla fall, det där är verkligen min mardröm!!! =(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards