Alla inlägg den 4 maj 2012

=)

Av Malin - 4 maj 2012 22:00

Det går väldigt dåligt med bilderna =)

men snart hihihi =)

Inte fasen blev de nån tårta fixa på dan idag inte =/ de blev mera tvätt vikning, städade E och Rs rum,

sen hämtade jag lite kids och så hade halva dan gått,, ibland rusar tiden fram och ibland går den i snigelfart =)

kl 14 var det dags för Emmas synundersökning hos optikern, det gick väl bra, inte som vi ville med väntat,, det blir glasögon för Emma,, känns ok förutom priset då,, men hon har verkligen älskat att läsa och läst varje kväll men nu på slutet har hon inte läst alls =( och läxorna varit en plåga =( huvudvärk som bara den har hon haft lillpiga =( men nu så e glasögonen beställda och inom två veckor skall vi ha dom =) ja de blev 2 par utifall nått skulle hända,

och sååååå fin hon var i båda =) ett par lila och ett par röda blev det =)


sen har dan bestått att plock och städ, kojbygge =) middag bakat en tårtbotten ( den andra fixar jag imorrn) två tårtor ihopfixad =) och paket inslagning =)


Fick nog godkänt för kojbygget för när vi skulle kolla de små ikväll då de lekade så hade dom somnat =) fin små killarna =)

Emma somnade med ett leende på läpparna =) det är spännande att fylla år =) men hon ville gärna ha sovmorgon med =) vi får väl se hur de blir med den ==)

själv har jag sån huvudvärk, ont i örat och bihålan =( så less på detta nu,, aja ,, ta sig en alvedon oh krypa ner tro jag,, känns som de e mitt i natta fast kl bara e 22 =) men nu gör jag kväll,, tro jag iaf =)


Av Malin - 4 maj 2012 10:26

Ja jag har sovit riktigt bra inatt,, så jävla härligt =) det var på tiden =),

men har jag börjat med alla måsten än då ? öh nä =) har lämnat kidsen, Tove och jag har varit en sväng till syster och sedan pantat flaskor och handlat lite,, så nu skall de fixas tårta =) eller ja snart iaf,

Tove sover nu så ja borde sätta fart =)  men först lite fika =)


ev lägga in några bilder här som jag lovat =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards