Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Malin - 20 maj 2012 22:49

Andra natten för Casper gick bra den med =) så nu håller vi tummarna för att den tredje natten skall gå lika bra den med =)

Imorse fick jag lite sovmorgon =) la mig igårkväll sjukt trött, men tro ni de gick att somna ? nä inte alls =( sista gången jag titta på kl var den närmare halv fyra =( sen upp imorse fö käk till den lilla damen,, mannen var snäll och tog henne så fick jag ligga kvar =)

det blev frukost och sedan begav vi oss mot stugan igen =) där det blev golvläggning inne i badrummet =)

Inom en snar framtid blir det mattlägging med i stugan =) tack till snälla vänner för en bra bit matta som tar en oss en bra bit på vägen =) härligt med snälla vänner runt omkring sig =)


sen bar de av hemåt för lite mat och bort och fira bästa grannkärringa/vän som fyller år idag =) alltid skoj att ses =)

efter lite kalasande så for gubben tillbaka till stugan för att göra klart och jag och barnen promerade hem för att att krypa i säng, lättare sagt än gjort, de hade såååå svårt att somna ikväll =/  men tillslut så,

själv så har jag krypit upp i soffan och skall snart försöka sova med,, och hoppas det går bättre inatt

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards