Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Malin - 23 maj 2012 10:21

Varför skall man vara så himla morgontrött =( hatar mornar och vill inte alls kliva upp,, och råga på allt så är nästan alla barnen morgontrötta med =( visst vi kommer upp och de nu för tiden lättare får i sig frukost, vilket jag annars alltid får tjata om, men jag har svårt med frukost med =( och iväg i tid ör vi med, men ack vad jag hatar dessa mornar =/ skulle vilja vara morgonpigg åtminstonde en morgon =)


Nu e fotbollen igång för fulla muggar =) träningar och matcher =) just nu ser de e ut som så, två har träning måndagar, två har match på tisdagar, en har träning onsdagar, en har träning torsdagar, sen skall de lite mera matcher för serien som Emil spelar i =) men fotboll är ju sååå skojigt =)


Nu har vi äntligen toan på plats i stugan och de andra e på gång =) så blir nog en flytt dit rätt snart om jag känner oss rätt =) och inte om några veckor =)


Solen har nu börjat titta fram vilket e underbart, så nu hoppas jag de blir mindre grus och sand inne =)



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards