Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Malin - 28 maj 2012 18:13

Ja vi fortsätter sova i stugan =) fick så härligt väder i helgen med =) underbart,, inte lika undert idag =( fy faro vad kallt de e idag och blåser gör de med =( typiskt då de e en massa fotboll ikväll =/


I helgen kändes alla så pigga och det kändes som att nu e alla dessa förkylningar på väg bort,, jag skulle ha hållt käften =P för idag e Casper ´täppt i näsan och hängig, somnade på bänken då att skulle hjälpa mig med middan,, vi väkte han för att äta men sen smög han iväg och vi hittade han sovandes i Toves spjälsäng =/ får hoppas han sover bort de.


de blir glesare inlägg då vi nu är i stugan och har inget internet där uppe =(


Idag var de återbesök till optikern för jag tycker inte att jag ser någe bättre i mina nya glasögon,, och ja , nu e nya glas på väg =/  tänk om de kunde ha gjort rätt  från början.

Nu skall jag väcka lilleman och klä oss för en prommis till fotbollen,, de andra är redan där.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards