Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Malin - 30 maj 2012 14:37

så kallt de var på fotbollen igår brrrr =( vi var där närmare två timmar och trodde fasen att jag skulle frysa ihjäl =(  tro att jag fortfarande är frusen än =(  vill ha tillbaka värmen nu , de var ju så härligt i helgen.

det blev iaf en förslut för Emma men de spelade såå bra och hon var riktigt duktig =)

Rasmus lag vann =) Ser så roligt ut när de precis börjat med fotboll,, alla på en sockerbit hihihi och deras olika uttryck =) målisen njöt av uppmärksamheten då han var riktigt duktig och alla ropade braaaaa =) hans kommentar var,, ja lugn jag har koll jag =) hihihi  så kul =)


idag är de träning för Emil men får se om han kan vara med då han blev stämplad på foten idag på gympan han e svulle och blåååå på foten och såklart har han ont =( vi avvaktar lite och ser.


NU försöker jag få kidsen att hjälpa till städa lite hemma, även om vi inte är här så mycket nu så blir de ändå stökigt och dammigt =( så måste städa lite iaf,, vi äter ju hemma då veckorna med då de e skola än, vi hinner inte åka fram och tillbaka annars,, men snart, snart är det sommarlov =) tro jag längtar mera än barnen hihihi =) älskar sovmorgon =) och sover riktigt bra i stugan nu,, peppar peppar så jag hoppas de fortsätter  så.

Idag måste ev mannen hålla på med bussen då vi inte får till den och vi behöver den då vi skall åka ner till stockholm till veckan,, då e de studentfirande som gäller, fina faster jenni som tar studenten =)

Nästa år är det vår tur att fixa studentfirande =) vår finaste Robin har bara ett år kvar nu =)


Nä bäst jag med sätter fart med lite städ =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards