Alla inlägg under maj 2012

Av Malin - 4 maj 2012 10:26

Ja jag har sovit riktigt bra inatt,, så jävla härligt =) det var på tiden =),

men har jag börjat med alla måsten än då ? öh nä =) har lämnat kidsen, Tove och jag har varit en sväng till syster och sedan pantat flaskor och handlat lite,, så nu skall de fixas tårta =) eller ja snart iaf,

Tove sover nu så ja borde sätta fart =)  men först lite fika =)


ev lägga in några bilder här som jag lovat =)

Av Malin - 3 maj 2012 23:06

Ja är riktigt trött "gäsp" borde krypa ner men dra mig lite för de :/ då jag lägger mig i sängen för att sova så går de inte :;Varit samma visa länge nu, hjärnan går på högvarv och allt snurra och snurra , Tänk om tankarna med kunde sova lite :)Blev inte mycket gjort idag :( de jag hann var att ta undan en massa tvätt . Alltid nåttVar med Dennis och gjorde pricktest vilket visade att han hade kraftig gräs allergi och därefter kom katt och hund :(Mycket tråkigt men samtidigt skönt att få ett svar, helst då de börjat sätta sig på andningen med :(Så till veckan blir de ny tur till vc för att få lite mediciner.Nä alla sover sedan länge och jag har en massa att fixa imorgon och ett besök hos optikern med dotra så bäst man kryper ner och hoppaspå lite sömn.

Av Malin - 3 maj 2012 09:12

Fasen vad det blåser ute :/ så trist när solen skiner och så blåser de somBara den att man inte vill vara ute :(Skulle behöva komma igång med promenader men man blir inte mer motiverad av vädret :(Sen hoppas jag Toves vagn kommer snart så vi kan inviga den ;)Idag har jag egentligen massor att stå i men har fastnat i soffan :/Borde baka, ta undan tvätten, damsuga då de är kalas På lördag :) då fyller våran stora prinsessa 9 år ;)Så Malin jalla jalla ;)

Av Malin - 2 maj 2012 12:43

Nu hoppas vi att det börjat vända i förkylningen för lilla Tove, feberfri är hon men har en hemsk hosta som dock blivit lite bättre och en massa snor,, men piggare =) gnälligare än vanligt men inte som då hon var riktigt dålig så de känns som det går framåt och det känns skönt.

Sista april bjöd på lite sol massa blåst, grillat, kort vända till brasan och goda vänner på besök =)

och ack så härligt med lite ledigt för barnen som man sluppit dessa tidiga mornar =) e så sjukt morgon trött så de inte är sant, även de flesta barnen vilket då blir ett evig tjat då de skall upp på morron=/ men snart så är det sommarlov =)

Imorgon skall jag iväg med D och göra pricktest, hoppas nästan de visar nått för annars har man ju samma fråge tecken kvar om varför han jämt e täppt i näsan ? denna vecka skall han då inte ta nån allergi medicin vilket resulterar i att han behöver nässpray =( 

På fredag skall jag med E till optikern =/ ja då får vi se om hon behöver glasögon (som mamma) eller om det är ok som det är, men skolsyster misstänker att de bli glasögon =/ ingen billig historia men behövs så behövs det =)

Nu sussar lilla damen, matte boken ligger här bredvid , ett sista ryck och se hur de går men de ser inte så bra ut =( aja,,

sen tvätten och hämta kids =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards