Alla inlägg den 19 september 2012

Av Malin - 19 september 2012 15:42

Ja verkar ha knasluvan på mig idag :/ haft torsdag hela dan ;( tur att jag ändå fattade att Emil skulle till tandis imorse :P där gick de bra, ett liiiitet hål bara phu, men sen remiss till tandregleringen :/ han hörntänder får inte plats ;( blir mest troligt dragning av två tänder och sen tandställning :/
Bara vänta och se,
Idag var de premiär för Rasmus att promenera hem själv från skolan ;) oj så nervös jag var :/ men se fick hur bra som helst ;) och han kände sig så duktig och jag så stolt ;)
Idag har vi haft en soffdag, Tove sov ganska länge efter lunch och vi andra myste i soffan och tittade på film ;)
Nu märks de, eller rättare sagt hörs det att de större barnen kommit hem med ;) musik musik och åter musik spelas för fullt ;)
Resten av dagen hoppas jag vi spenderar mestadels av nere i källaren och fortsätter rensningen, men nu åter till middan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards