Alla inlägg under september 2012

Av Malin - 4 september 2012 09:56

Säkringarna i stugan strular och går sönder och har sig, så imorse fanns inget vatten ;( typiskt då jag skulle in i duschen,
Halv kallt med och trötta förkylda barn och jag själv även dålig ;( ville bara stanna kvar i sängen.
Men vi kom iväg tillslut, väl hemma dyng slut så kom jag på att värmen ej var påslagen hm var bara att hoppas att de inte skulle vara allt för kallt hemma, vilket de inte var phu,
Har försökt plocka lite men de går trögt då hela kroppen värker :(
Så ska ta och försöka vila lite nu innan de är dags att hämta de små,
Får se vad vi ska hitta på resten av dan, nått lugnt och stillsamt iaf ;)

Av Malin - 3 september 2012 20:51

Då har förkylningen hittat hit :( D är jätteförkyld och har en hemsk hosta, helt slut;( typiskt då de börjar gå så bra i skolan, men vad gör man.
Själv har jag åkt dit med :( så ont i huvudet, halsen och mina dumma bihålor ;( hoppas nu att de andra klara sig ok, fick lite gjort på förmiddan hemma, sorterat och fått undan vinterkläder, så har en liten aning om vad som behövs inför vintern. Sen hanns de inte med så mycket mer ;( en kaka fixade jag oxå så hade lite att mumsa på :)
Nu ligger jag däckad i soffan och lär va här tills jag flyttar mig till sängen.

Av Malin - 1 september 2012 21:32

Ja här rullar allt på,
Det blev en tuff början i skolan för ena sonen :(
Det är en omställning att börja högstadiet :/
Han fick panik och nerverna tog över :(
Det var många dagar med tårar och en panikslagen son som kräktes av nervositet :( sömnlösa nätter och långa dagar :/
Vi var till skolan och prata , de hjälpte sådär men de fick ju veta hur läget låg till ,
Nu har det äntligen släppt och än så länge går det bra ;) en lättnad för han och en lättnad för oss:)
Och på de hela har vi en son som har hemska utbrott ett antal gånger om dan :/ och det tar på oss alla :( men jag hoppas de med blir bättre,
Annars e de rätt ok här :) dagarna rullar på och nu börjar alla kalas igen,
Vi har haft ett och två återstår för i år i vår familj ;) sen har vi nära och kära som fyller med :)
Nu är en lång dag till ända och vi är
Helt slut så nu väntar sängen :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards