Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

Det suger

Av Malin - 23 oktober 2012 14:36

Ja denna hemska matte suger verkligen, jag fattar verkligen ingenting, och när jag väl fattar så börjar vi med nått  nytt, och går jag tillbaka för att se att de jag lärt mig mig fastnat så är allt borta och jag får inte till de =( hur fasen skall det gå på provet som är om 2 veckor? vill gärna hitta ett jobb eller nått att gra som jag trivs med,, detta  plugganade ger mig bara ångest.
 
ja lite roligt har de varit med,, jag och systrarna drog iväg med morsan på en liten shopping tripp till sundsvall =) shopping, go middag övernattning på hotell och bara umgås =) det var så kul och riktigt skönt att komma iväg lite. det behövdes inför veckan som kom kan jag lova,
har ju en tonåring som mest troligt lider av ångest =( det var några väldigt jobbiga dagar i början förra veckan =( men de blev bättre och han e nu gladare och vi har bestämt att det är dags att kontakta skolkuratorn så vi kan få hjälp med detta så han kan få må bra. Även brosan under verka ha tendens till att få ångest =( men inte lika mycket än, som tur är,, vi får ta de som det kommer och lösa det därefter.
Nu e de iaf glada grabbar vilket är skönt =)
Denna vecka har vi redan hunnit med två utvecklings samtal som har gått bara bra =) fina duktiga killar har vi =) vilket känns hur bra som helst =) har även ett till utvecklings samtal med dottern i slutet av veckan =) och tror att det kommer gå lika bra =)
de små är det full fart på och är i sitt esse =) själv e man inte lika med i farten som dom =/ har dippar då jag inte vill göra någonting alls,, bara dra täcket över huvudet och ligga i sängen hela dan =( men det går ju inte,,
så igår gjorde vi lite trolldeg och pysslade och degade lite hela eftermiddan =) mycket uppskattat och mycket städning blev det =)
nu är det dags att lägga böckerna och datorn åt sidan och fara och hämta de så trollen , för att sen börja med middan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards