Alla inlägg den 24 november 2012

Av Malin - 24 november 2012 19:44

Imorse när jag vaknade så var mannen redan på jobbet ;( och ute pissväder.
De små var uppe med tuppen :/ och jag var otroligt seg, sover som en kossa nu igen ;(
Kände rätt snabbt att magen inte var hundra ;( de var som en karusell.
Gjorde barnen klar och mig själv så for vi till mannen på jobbet.
Kunde inte stanna många minuter då rätt som de var så såg jag en massa stjärnor och trodde jag skulle svimma ;( fick skynda mig ut för frisk luft. Så de var bara att åka hem ;(
Har mått illa, haft ont i magen,svag och skakig i kroppen;( vill inte ha magsjuka.
Barnen stannade kvar med pappa på jobbet ;) ja lilla T for hem hon med.
Har inte gjort nått resten av dan :/ umgåtts med soffan.
De små har redan somnat och de större är med morfar och tittar på hockey. Resten av kvällen lär jag fortsätta spendera i soffan :/ mår fortfarande dåligt ;( usch. Jag hoppas verkligen att detta har försvunnit när jag vaknar imorrnbitti.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards