Alla inlägg den 5 december 2012

Av Malin - 5 december 2012 09:57

Tiden går verkligen fort nu :/
I lördags for vi till övik i ett sådär väder, men grabbarna hade bandy och vi ville se ;) det gick inte så bra för dom men kul hade ;) blev en lång dag för dom med 4 matcher. Jag och de små for hem efter 2 matcher för då var dom less.
Kylan och snön har kommit och då även sjukdomar ;(
Tove är jättesnorig och hostar så hon kräks :(
Idag är de många hemma med magont och illamående men verkar rätt ok så jag hoppas det stannar där.
Själv ligger jag med nu med magont och ont i kroppen ;( de magonda tro jag beror på för lite toabesök :/ minns nämligen inte då jag var på toa för nr 2 ;(

Annars så är vi familjen knas som vanligt :) igår fick mannen för sig att byta ytterdörr, vilket verkligen behövdes men kändes som lite fel läge i denna kyla. Men då vi har stora glipor från den förra blev de så kallt inne så de var värt att ha de lite kallt igår för att få en ny dörr :) gick rätt fort att få dit den :) tur jag har en duktig gubbe och snälla vänner :)
Och idag då vi har över -20 grader kallt känner vi vilken skillnad det är med den nya dörren ;)och fin är den med :)
Ja idag är det kallt kallt :( men vi myser inne så gott vi kan :)
Nu skall jag vila lite med de små.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards