Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

Fortfarande kallt ;(

Av Malin - 25 januari 2013 09:12

Ja kylan håller i sig och jag är riktigt less på den nu.
Nu är utredningen igång för mitt hjärta som inte vill slå som det ska :/ så nu e de en del sjukhus besök och en massa EKGn som ska göras . Men bara de får till de så blir jag nöjd.
Även utredningen för lilla Tove är igång med och i onsdags Fick jag ett 24 timmars EKG och Tove gjorde ett EEG,
Hon ramlar så himla ofta och vissa dagar går hon väldigt dåligt;( man kan även inte hissa upp henne eller lyfta henne för högt eller lyfta ner henne för fort för då får hon panik, tappar andan och börjar skaka ;( så nu hoppas vi att vi får ordning på det med.

Idag är Dennis hemma ! Han ramlade i backen igår och gjorde illa knät ;( får se om en liten stund hur det ser ut som, om han måste åka till läkaren eller inte. Och lite ledsen med då han inte kan åka skidor på ett tag :(

I helgen hoppas jag att vi får klart med tapetseringen på övervåningen och hoppas även på mildare väder så vi kan vara ute lite.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards