Alla inlägg den 28 april 2013

Av Malin - 28 april 2013 18:52

Vaknade i fredags med värsta huvudvärken ;(
Inget alls hjälpte ;( trodde först de var pga förkylningen men tro nu att det var migrän jag fick ;(

Har inte haft de tidigare så har inte nån större koll på hur migrän är, men detta måste ha varit de.
Fram vid 16 tiden lättade de och efter en dusch kände jag mig bättre. Så senare på kvällen så gick vi bort till bästa grannkärringa med familj och fikade och surrade ;) var alldeles för länge sen sist så de var skoj ;)

Blev efter en stund uppspelta och övertrötta barn så de blev livat värre ;)

Igår var vi till stugan och mannen grejade på ;)

På kvällen kom syrran och käkade middag, sen blev tv resten av kvällen. Barnen var trötta och somnade tidigt efter en hel dag ute.

Idag har de blivit en tur till stugan igen ;)
Nu är snart köket helt klart och vattnet indraget ;) nu skall de städas undan innan nästa projekt börjar ;)

Ikväll har jag bakat lite kola kakor ;) vår fina tjej fyller 10 om en vecka så börjar med lite bak i tid denna gång ;)

Några kids duschade och några skall in i den nu, sen lite mys innan de e läggdags ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards