Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Malin - 21 maj 2013 09:46

Ja nu var de ett tag sen jag skrev här :( de har varit lite mycket nu :(
Vi har firat våran fina prinsessa som fyllt 10 år :) oh herregud 10 år sedan vi fick våran första lilla tös :)
Även jag har hunnit fylla år men de e ju inget att lägga ner så mycket tid på ;)
Har hunnit med sonens födelsedag med :) vår fina son nr 2 fyllde fjortis i fredags :) 14 år! Jag hinner fasen inte med :/

Sen har vi fått veta att lilla Ts röntgen hade en avvikelse :( hon har vätska i huvudet :( har nog inte kunnat ta in allt ännu eller så trycker jag undan de !
Var upp förra veckan för ett ryggmärgs prov och blodpropp och urinprov. Rygg provet gick inte att ta trots att hon hade massa lugnande :( blodprover gick bra men urinprovet gick inte heller :(
Urinprovet fixade vi hemma så de e klart,
Nu väntar vi på att få en ny tid för ryggprovet och då ska hon sövas igen :(
Denna väntan tar verkligen kål på en :(

Vi spenderar mycket tid i stugan och helgen var helt underbar :) varmt och skönt :)

Ny vecka igen och idag är alla iväg på skola och dagis .
Så nu skall jag ta tag i tvätten.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards