Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Malin - 22 maj 2013 10:11

Ja de e helt sanslöst hur sjukvården är oftast. Ringde upp till sjukhuset för att kolla när T kunde få tid för provet! Hon som svarade och skulle ha bokat tiden hade inte fått nån info alls och inte ett ord om att hon skulle boka tid ! Så de fanns ingen tid inbokad :( blev så arg !
Iaf så skulle hon ringa upp mig, vilket hon gjorde och på tisdag skall provet tas! Men kl 06:45 men men de e bara att ta den . Nu måste vi klura ut hur vi gör med de andra barnen ! Vi vill gärna åka båda två med T. Men vi får se hur de blir som.
Nu lyser solen så jag tänkte få ut och ta vara lite av den :)

Av Malin - 22 maj 2013 10:11

Ja de e helt sanslöst hur sjukvården är oftast. Ringde upp till sjukhuset för att kolla när T kunde få tid för provet! Hon som svarade och skulle ha bokat tiden hade inte fått nån info alls och inte ett ord om att hon skulle boka tid ! Så de fanns ingen tid inbokad :( blev så arg !
Iaf så skulle hon ringa upp mig, vilket hon gjorde och på tisdag skall provet tas! Men kl 06:45 men men de e bara att ta den . Nu måste vi klura ut hur vi gör med de andra barnen ! Vi vill gärna åka båda två med T. Men vi får se hur de blir som.
Nu lyser solen så jag tänkte få ut och ta vara lite av den :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards