Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Malin - 21 augusti 2013 19:12

Ja då var barnens första skoldag avklarad ;)
Alla nöjda och glada :-)
Även inskolningen på lekis för M gick bra med :-) så imorrn stannar han själv :)

Min dag har varit upp och ner ;(
Smärtan blev lite värre efter middan ;( Alvedon hjälper inte ;( tog en varm dusch och de blev lite bättre men så fort jag rör mig nu så får jag sammandragningar ;( som gör liiiite ont ;(
Så jag ska fortsätta göra ingenting och är de samma imorrn får jag ringa bm.
Nä nu ska snart några barn nattas

Av Malin - 21 augusti 2013 13:05

Från att ha haft ett enormt lyckorus till enom nervositet ;( har nu ganska ont i magen som kommer och går med ganska jämna mellanrum! Svårt art förklara hur det känns! Men set bränns samtidig och går runt bak i ryggen långt ner ;( har nu tagit Alvedon och hoppas det går över och att sen lille blir lika livlig som igår

Av Malin - 21 augusti 2013 06:38

Tidig morgon och jag är faktiskt pigg ;) kors i taket ;) jag som brukar vara så morgontrött! Hela sommaren har jag vaknat tidigt med ! Kan det bero på åldern tro ;P

Idag är det dags för skola igen efter ett långt underbart sommarlov, men de ska bli skönt att komma tillbaka till rutinerna igen ;) och barnen har längtat ;)
En massa dumma olika tider är det idag men det får gå de med!

Kan inte riktigt sluta tänka på ul:et igår ;)
Har sett många ul men detta var annorlunda ;) kanske för att det är sista barnet ! Jag vet inte, men det var utöver de vanliga ;) och han var så fin och fick se hur han låg och smaska på fostervattnet ;) jag ler hela tiden känns de som ;)

Nä nu ska jag ta och väcka barnen och hoppas de är på lika bra humör som jag :-)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards