Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Malin - 25 augusti 2013 20:53

Ja vilken härlig helg ;) fredagskväll var jag min mamma och mina systrar till hornö och käkade underbart god middag ;) så kul ;)
Efter det for vi in till vår farmor och fikade och surrade ;) även hennes syster var där ;)

Lördag, varmt och skönt och njöt massor på sommarstället ;)
Sen på kvällen blev de kräftskiva hos goda vänner :)

Idag har vi fortsatt att njuta av det fina vädret ;) på eftermiddan packade vi oss hemåt! Blev god mat och sen har jag och mannen flyttat sovrummet , ner till källarvåningen som vi inreder nu, så ett barn till fått eget rum ;) komma bli toppenbra tro jag ;) tur man har barnvakter i vissa barns rum så man är säker på att man hör dom om det skulle vara nått ;)

Nu sover jag ner minsta damen i huset (som verkar inte ha nå planer på att sova) och njuter av att känna lilleman sparka :-)

Imorgon ska det fixas lite presenter till ena sonen som fyller år på tisdag ;) lite städ och bak med ;)

När barnen somnat skall även jag krypa ner i sängen och läsa lite innan även jag ska sussa

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards