Alla inlägg under augusti 2013

Av Malin - 21 augusti 2013 06:38

Tidig morgon och jag är faktiskt pigg ;) kors i taket ;) jag som brukar vara så morgontrött! Hela sommaren har jag vaknat tidigt med ! Kan det bero på åldern tro ;P

Idag är det dags för skola igen efter ett långt underbart sommarlov, men de ska bli skönt att komma tillbaka till rutinerna igen ;) och barnen har längtat ;)
En massa dumma olika tider är det idag men det får gå de med!

Kan inte riktigt sluta tänka på ul:et igår ;)
Har sett många ul men detta var annorlunda ;) kanske för att det är sista barnet ! Jag vet inte, men det var utöver de vanliga ;) och han var så fin och fick se hur han låg och smaska på fostervattnet ;) jag ler hela tiden känns de som ;)

Nä nu ska jag ta och väcka barnen och hoppas de är på lika bra humör som jag :-)

Av Malin - 20 augusti 2013 18:00

Japp vi väntar vårat nionde underverk :-) som idag visade sig (mest troligt) vara en lillebror ;) vi är rätt övertygade att det är en lillebror ;) han var så fin så ;)
Och ist för v 18+4 så är jag nu i v 19+1 ;)
Och alla våra barn har kommit strax efter 37 veckor (utom 2 st, de har kommit tidigare )
Så julafton och nyår ligger risigt till :-) men vad gör de ;) han kommer när han kommer ;)

Vårat fina underverk ;)

Av Malin - 19 augusti 2013 09:24

Fick ett mail och helt plötsligt kommer morgondagen bli så spännande och lite nervöst :-) kan knappt vänta :-) och hur ska jag kunna sova :-)

Av Malin - 9 augusti 2013 13:13

Ja är sommaren över nu tro ? Känns så. Iaf har denna sommar varit toppen :-)

Men just nu känner jag mig låg ;( hm undra om de kan bero på att hösten e på g?
Vi har iaf installerat oss hemma i huset vilket känns sådär :/
På måndag är de jobb för gubben och på tisdag är se dagis dags för de små.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards