Alla inlägg den 2 september 2013

Av Malin - 2 september 2013 20:32

Ja var rätt tur ändå att Max var hemma idag då bandaget lossnade och gips skenan vill vara lite överallt :/
Så pappa kom och hämta han och for till sjukan och fick de fixat ;)
Denna gång fick han de bandage jag ville att han skulle få redan från början ! Ett sånt som liksom klistrar fast. Nu hoppas vi att detta sitter i 1 1/2 vecka till.

Varit fullt ös på ungarna idag :/ själv e jag som en zombie :/

Ikväll somnade casper på 2 röda och han brukar vara jättesvårt att få att somna ;( alltid varit ! Men inte ikväll ;) hoppas detta är början på någe bra ;)

När alla barnen lagt sig tänkte jag fortsätta läsa lite i sista boken i 50 nyanser boken ;) snart läst ut den ;( kommer bli tråkigt att det inte är fler ;( och jag är verkligen ingen bok människa men i dessa har jag fastnat ! Fast jag tänkte ge upp redan i första boken men glad att jag inte gjorde det ;)

Max med de nya bandaget ;) han diggade färgen :-) hoppas nu att det går bättre att stanna på lekis imorrn

Av Malin - 2 september 2013 09:08

Helgen rusade förbi i rasande fart ;(
Har fått en hel del gjort :-) inte så mycket som jag velat men! Man blir ju aldrig nöjd :-)

Var sjukt trött imorse ;( och ville inte alls kliva upp ;( casper kommer till oss varje natt och han tar mer och mer plats ! Och jag sover otroligt dåligt ;( visst de e mysigt med ;) men behöver få sova lite ;)

Upp kom vi ;) Emil hemma med huvudvärk ;( de små lediga från dagis, och Max vägrade åka på lekis ;( han är sååå rädd för att bli retad för gipset ;( imorgon åker pappa med han så får de ta den tid de tag tills de går över.

Har tvättat en massa så skall ta itu med de rena kläderna och få in dom i garderoberna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards