Alla inlägg den 3 september 2013

Av Malin - 3 september 2013 20:31

Fortfarande slut i luvan efter morgonens bestyr ;(

Härligt avbrott när syster och barn kom en stund , så kidsen fick leka lite ;)

Mannen jobbade över ikväll ;( vi andra for på kalas! Nyss hemkommen och barnen har krypit ner och lagt sig.
Blir nog en kort stund i soffan och sedan säng för mig! Galet trött och hoppas så att jag får sova inatt.

Lite roligt är att jag har gjort världens fynd ;)
Köpt ett babyskydd för 200kr och det är så fint ;)

Av Malin - 3 september 2013 11:52

Sista boken utläst ;(
Man blir helt beroende och vill läsa och veta mer och mer !

Lite trist att de e slut nu ;(

Kommer ju som film men de har ju valt helt fel skådisar.

Tänk om de kunde ha valt Eric och Alexis :-)

Dessa skulle ha fått spela huvudrollerna i kommande filmen

Vill inte att den ska va slut ;(

Av Malin - 3 september 2013 09:41

Ja vilken jävla skitmorgon ;(

Började med att jag klev upp för sent ;( men kunde inte sova inatt heller ;(
Väckte barnen och så började allt, en skulle inte till lekis, en skulle inte till dagis, och en skulle inte skolan;( och försöka få i dem frukost när de var halvt hysteriska var ju inte de lättaste.

Väl vis lekis gick de hur bra som helst att lämna M.
På skolan vägrade E att kliva ur bilen! Enligt henne så är hon sjuk ;( inget jag märkt hittills men orken var slut och hon fick åka hem. Väl på dagis så blev C hysterisk igen ;( han skulle hem ! Det gjorde så ont i mamma hjärtat ;( tänkte ta med han hem igen , men dagis personalen så nä, bi provar och se hur det går, så de tog in C. Men mitt hjärta gör fortfarande ont ;(
De har inte ringt än så jag antar att det går bra.

Ska nu passa på att läsa de sista sidorna i boken. Och ta undan lite tvätt innan det är dags för alla hämtningar.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards