Alla inlägg den 8 september 2013

Av Malin - 8 september 2013 20:02

Ja de blev ingen laddning av batterierna ;( blev snarare en urladdning ;( galet sur, trött och less. Och inget går min väg nu.

Helgen har ju ändå passerat ! igår blev de middag hos moster ;) surströmming till gubbarna och köttbullar (som barnen önskat) och lövbiff :-) mycket gott och trevligt. Men jag var så himla trött så kände mig inte alla nå trevlig ;(
Ungarna bråkigare än nånsin på förmiddan och gubben iväg på möte ;( aja de kan väl bara bli bättre nu lr ?
Idag for gubben och grabbarna iväg till min pappa och hjälpte han. Jag och tjejerna va hemma. Trots de dina vädret så stod städning på schemat. Om jag ska hinna då huset i någorlunda skick innan 20 årskalas på fredag så var det bara att börja.
Alla miljoner (känns som så ) är nu putsade och alla sängar har blivit ren bäddade, de tog sin lilla tid. Även blivit lite rensning och kastat en del.

Har även handlat en del av middan till kalaset, så ska börja laga den inorrn tänkte jag.

Nu är ungarna duschade och de små snarkar i sina sängar. Så nu ska jag mysa ner mig i soffan en liten stund innan jag kryper ner. Tidig kväll blir de, fortfarande galet trött

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards