Direktlänk till inlägg 24 november 2013

Söndag

Av Malin - 24 november 2013 19:10

Ja redan söndag kväll !
Igår blev det städning på förmiddan och alla fick hjälpa till ! Och det gick över förväntan ;) ingen som bråka och tjata om att de inte oooorkade , som de bruka låta :P

Mannen for sen och hjälpte min pappa lite. Några barn följde och några va hos kompisar och två va hemma med mig. Vi fixade upp de sista gardinerna och stjärnor och nån ljuskona :-) de fönster som ska få bytt inför advent har nu fått det. Lika bra medans orken finns. Känner hur allt blir tyngre och tyngre nu. Snart så är han här vår lille prins :-)

Idag for jag med äldsta sonen och hans flickvän till Sundsvall för lite shopping. Fixa lite julklappar och så :-) även de måste fixas medans orken finns ;)
Ville få lite fler klara men de viktigaste är fixade iaf :)
Blev en ny julgran med då våran gjort sitt för länge sen :/ och det blev en stor vit fin ;) jag som ej gillat vita granar tidigare bara älskade denna ;) den åker upp nu med :) njuter hellre av den nu innan jul och under jul och så får man ta ner den sen :-)
Nu ska jag bara hitta pyntet jag vill ha i den:-)
Blev mysiga tofflor till mig med ;)

Nu nattar jag en väldigt trött liten tjej som varit ute och grejat med pappa hos mormor och morfar hela dan :)
Det märks då hon varit igång mer än vanligt för då kommer hon vill att man ska blåsa på hennes fötter och ben ;( lilla hjärtat får ont då det blir lite för mycket ;( men hon tycker ju det e så roligt.

De andra ser film och leker och trött de med så dröjer nog inte länge innan de slocknar med !

Imorgon e de ny vecka och skola igen. Medans de stora är på skolan tänkte jag ta de små in på stan och se om vi hittar nå pynt till granen :) om kroppen tillåter det vill säga ! Men jag hoppas det ;)
Sen på eftermiddan ska vi iväg till spec mödravården och kolla upp mina njurar.
Nu umgås med de andra innan de ska lägga sig


Bästa köpet idag :-)
Mina mys tofflor ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards