Alla inlägg under december 2013

Av Malin - 3 december 2013 12:21

Ja jag e slut både o kropp och knopp :/
Dagen igår blev väldigt lång ! Barnen märkte direkt att mamma inte var på hugget och släppte fram sina värsta sidor tro jag ;(

Fast de var helt tokiga så klickade jag hem 4 julklappar :) bara några få kvar till barnen sen är det till mina föräldrar och svärföräldrarna , äldsta sonen o flickvän kvar ! Men vet inte alls vad jag ska hitta på, verken till den ena eller den andra !

Idag har alla barnen varit iväg på skola och dagis och jag har vilat lite, tvättat lite, slagit in julklapparna och även skickat efter två julklappar ;) fått lite gjort ;)
Dock mindre kul att betala julklapparna ! 2 julklappar för 2800 :/ men de kommer bli kul att se de barnens miner när de öppnar dom :-)
Julklappar i år känns ändå riktigt kul, tro aldrig jag lyckats så bra med dom :)
Hoppas allt blir klart snart så slipper jag ha de hägnades över mig! Det är ju mat som ska fixas med :/ och ev föda barn mitt i allt ;)

Nu e vi och hämtar Max på förskolan och sen hem och mysa en stund med de små innan vi ska vidare och hämta Rasmus på skolan.

Av Malin - 2 december 2013 09:36

Kände igår när jag sovde ner minsta hur illamåendet kom ;( fick ont i magen och den bubblade som bara den ;( kändes som jag både behövde gå på toa och kräkas ;( har dock i te gjort det ena eller det andra !
Blev en lång hemsk natt ;(

Nu är jag helt slut ;(
Klart att de två minsta e ledig idag och Max hemma med då han fått nå utslag jag vill hålla koll på !
Nu har de sett på film och jag ska försöka masa mig ur soffan ;(

Känns som jag håller på att svälla i ansiktet med :/ värst ena ögat ! Bara vänta och se om det blir värre.
Nu frukost

Av Malin - 1 december 2013 20:48

Ja då är snart denna helg över :/
Dock en härlig helg ;)
Lång kväll igår med nära och kära och mycket surr ;)
När alla farit somna jag när jag la Lill fröken :P sjukt trött,
Men sov dåligt som vanligt ;(

Efter frukost satte jag hela familjen i jobb :) hatar när huset ser ut som en svinstia ;( och övervåningen såg hemsk ut :/ där har vi bara barnens rum och toaletten så man spenderar inte mycket tid där men barnen ! Och oj vad de drar fram :/ så riktigt städning fick de bli ;) vi höll på i några timmar ;)
Sen bar det av till mamma o pappa på adventsfika :-) så kul och vi blev kvar några timmar där med :-)
Sen alla hungriga så snabb middag ;) grillad kyckling och friterade strips, snabbt och gott ;)
Efter middan var undan plockad så släckte vi ner, tände lite ljus och såg på dumma mej 2 ;) japp igen ;) men denna gång på svenska ;)
Alla utom Dennis satt lugnt och stilla och tittade ;) Dennis han var med sin bästis ;)
Nu nattning av barn, lillfröken Dick har inga planer på att sova :/ hon somnade i bilen tidigare när vi for hem, vilket inte va så bra, men men så kan de bli.
Till veckan blir de fullt upp.
Tandläkaren med några barn och även sjukhus besök. Sen fixa lite julklappar.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards