Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Malin - 2 januari 2014 22:48

Jag brukar inte ge nått nyårslöfte för att man bruka ha en förmåga att inte hålla det !
Men nu tänker jag ändå ha några :-)
Jag SKA ta mer bilder på barnen och saker vi gör tillsammans, det är ju så fantastisk att sitta och titta igenom alla foton man har och minnena ;)

Ska ta tillvara på all underbar tid vi har tillsammans och njuta av livet ;) har ju en helt underbar familj att dela livet med så varför inte njuta av den till fullo ;)

Bli hälsosammare ;) få bättre styrka i kroppen och tappa ett antal kilon, man blir både gladare och orkar mera och lättare att hänga med kidsen ;)

Det är mina stora mål :-)
Och dom SKA uppfyllas ;)

Barnen och livet är bara till låns så varför inte ta vara på varje minut ??

Av Malin - 2 januari 2014 16:40

Ja efter ha blivit bortskämd på nätterna av lilleman så blev det en annorlunda natt då han va vaken och hade svårt att komma till ro :/ ev att han hade lite magknip ! Men tillslut så somnade han. Men såklart hade jag tandvärk ;( blev en lång natt så idag har man varit som en zombie :/

Inte gjort mycket idag heller ! Regn och halka ute och barnen e rastlösa och vill inte alls hitta på nått inne ;(

Får se vad vi hittar på att göra ikväll.

Imorgon så kommer BVC hit för att väga lilleman. Det är inte våran rätta sköterska så jag hoppas de bara e så att hon e ledig nu.
Ska bli spännande iaf att se hur mycket han väger nu :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards