Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Malin - 9 januari 2014 21:26

Efter barnen kommit iväg imorse så la jag mig med Liam en liten stund ! All vila man kan få måste man ta vara på så man orkar hänga med de andra barnen.
Sovde ju så dåligt när jag väntade så tro allt börja komma ikapp en ;( trött e jag och tappat matlusten med ;( så på kvällarna har jag en hemsk huvudvärk ;(

Dagen har rullat på i rasande fart. For med syster och handlade lite på förmiddan, sen då bilen inte dunka som den ska så blev de en promenad till dagis och hämta de små! Max åkte hem till syster.
Sen kom mannen hem så jag kunde åka till tandis. De gick rätt bra ändå så nu är den fixad, finns en risk att jag måste rotfylla den men jag hoppas såååå att jag slipper ! Vill inte göra de och det vill absolut inte plånboken heller.
När jag kom hem sov två små troll, så blev lite film mys i soffan idag med ;)

På eftermiddan har barnen haft myror i brallan och själv har jag varit energi och orkeslös ;( ingen bra kombo.
Mannen har jobbat över ikväll med ;( och kom hem till läggningen av små trollen.
Innan han kom hem så spelade jag och barnen lite yatzy ;)
Liam har varit vaken lite längre ikväll och legat och kollat läget ;)

Nu vakna han igen så dags för käk ;)

Av Malin - 9 januari 2014 07:50

Ja första dagen tillbaka till rutiner är nu avklarad.
Blev inte riktigt som planerat men de fick ju bli som de blev.
Vilade lite för länge men var riktigt trött, sen när jag skulle iväg krångla bilen ena sonen glömt gympakläder samtidigt som jag skulle hämta de små ;( phu
Bytte bil med sonen så kunde jag hämta barnen.
Blev en lugn eftermiddag med mys och vila i soffan till film. Två däckade i soffan, inte så konstigt kanske då de klev upp kl 6.

Liam han var bara vaken en timme igårkväll så trodde verkligen att han skulle vara vaken länge inatt. Han pt kl 19 och somnade 20 men halv elva orkade jag inte va mer så la han ich mig. Han sov till tolv åt och fortsatte sova till halv fyra. Efter käket då var han vaken och låg och kikade. Till kl 05 :/ sen somnade han. Usch så trött jag var när väckaren ringde ;( han sover nu iaf och alla de andra e uppe och ska iväg till skola och dagis.

Har även ringt Tandis så o eftermiddag ska jag dit ,blääää ;(

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards