Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Malin - 14 januari 2014 14:33

Ja nu e nästan alla barnen hemma ! De tre större kommer nog inom 1 1/2 timme skulle jag tro.
Här har vi hunnit med lite mellis och nu ser de film IGEN,
Jag är inte en sån människa som tycker att de borde se film/ tv, dator eller tv spel för mycket MEN nu har de fått se och spela mer än vanligt. Det beror lite på vädret och mammans ork :/ först mådde jag ju inte så bra när jag väntade Liam ;( sen kom halkan och regnet o mörkret ;( när väl snön kom ja då blev de ju svinkallt ist ;(
Dessa barn är inte nå större fantaster av att leka med leksaker eller sitta och pyssla :/ så därför får de mysa upp i soffan och se film ;)

Åter igen så blir jag och barnen själva ikväll igen ;( mannen jobbar över ! Så jävla trist och självklart börjar hormonerna åka berg och dalbana ;(

Bara att gilla läget och försöka hitta på nått som jag och barnen kan göra ikväll.

Av Malin - 14 januari 2014 11:56

Ja igår på eftermiddag kväll var de full rulle ;)
Simon stannade här hos oss och syrran hämtade Emma så hon var hos dom ;)
Barnen lekade och hade så skoj och var överallt ;)
De stora barnen skulle oxå va mitt i gröten och surrade och skrattade ;) sen kom äldsta sonen och flickvän med så de var fullt hus här ;) härligt.
Tove fick ju följa med Robin hem tidigare och äta där ;) en så söt stolt tjej som kom hem ;)

Lian verkar ha kommit in i en liten rutin och somnar senast 22 på kvällarna ;) mycket skönt och jag hoppas det håller i sig ;)

Kl halv sju började morgonen. En väldigt kall morgon ;( -20 brrrr
Skjutsade alla barnen sen blev de lite handling och en sväng på Apoteket för köp av minifom droppar.

Hemma har jag ätit lite och sen myst med Liam ;)

Tvätten snurrar och nu ska vi göra oss klar för att hämta hem Max från lekis :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards