Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Malin - 2 februari 2014 23:11

Ja nu e de kväll och alla sover, nästan !
Sitter nu och rullar vagnen, det enda stället Liam somnar på kvällarna nu,
Han sover nästan, vaknar till då och då.

Satt och kollade igenom mina bilder så tänkte bjussa på några av våra bustroll ;)

Ny prydnad i bokhyllan :-)

Emma blev lite paff (och glad) när lillasyster somnade hos henne ;)

Då jag fick äta efter familjen idag (då lilleman skulle äta samtidigt ;))
fick jag syn på fina Max som plockade undan disken ;)

Lilleman börjar få riktiga goo kinder ;)

Av Malin - 2 februari 2014 19:37

Ja ibland blir man lite bortskämd ;)
Liam hade de lite kämpigt att somna igår :/ men tillslut 00:50 så sov han riktigt och jag la mig. Sen vaknade han 04 jag gick på toa, o gjorde ordningen käket och när jag kom tillbaka så hade han somnat igen ;), la mig sen sov vi till 06 då käka han och sen vaknade jag vid 8 han sov då fortfarande ;) så jag gjorde samma ;) klev upp vid halv tio ;) gött

Vi fikade och sen började vi storstödningen ! Blev en paus efter en lite stund då vi fick besök av vänner ;) och fin fin present fick Liam med ;) tackar ;)

Efter besöket fortsatte vi ! Phu vi tog hela huset ! Och det är inte litet kan jag lova, men det är ju nått som måste göras.

När vi va klar så gick barnen ut ;)
Jag och Emil for och handlade lite och sen middagsdags ;)

Nu är mannen och några av barnen iväg och skottar på jobbet, de skulle även städa ur bilen. Mycket städning idag.

Vi andra har busat och lilltrollet e helt upp i tok.

Äntligen verkar min blödning börjat ge med sig lite ! Men det har varit massor hela natten och dagen ;( hoppas verkligen att det inte börjar om.

Nu kommer mannen och barnen snart så då blir de nattning av små troll ;)

Av Malin - 2 februari 2014 00:01

Ja det känns verkligen toppen efter besöket på habiliteringen igår ;)
Vi träffade läkaren, sjukgymnasten,specialpedagogen, och arbetsterapeuten ;) Tove var blyg först men med lite hjälp av brosan som var med så släppte det fort ;)
Fick mycket bra info och denna gång känns det verklige som bollen är i rullning ;)

På kvällen blev det go middag och besök av vänner ;)
Sen däckade vi tidigt hela familjen :-)

I natt har Liam krånglat massor och haft svårt att sova ;( när han väl sov så har jag fått sprungit på toa ;( hm dumt nog så mest troligt har mensen kommit tillbaka och jag blöder som en stucken gris ;( är rätt vanligt verkar det som ! Men galet jobbigt ;( aja bara avvakta och hoppas det avtar lite.
Tur mannen va snäll och tog lilleman imorse så fick jag sova lite iaf ;)

Idag har vi haft några grabbar i slalombacken ;) några varit med Richi och åkt lite skoter ;) jag Liam och tjejerna var hemma.
Tjejerna va ute en stund. Sen när Liam och Tove sov så spelade jag och Emma yatzy;) efter det så fixade Emma lite chokladpudding ;) mm gott

Efter middan så kom vänner på besök så det har blivit mycket surr och en massa skratt och massa bus i barnen ;)
Liam har varit hur lugn och snäll hela dan och kvällen men nu då det är natt då börjar knorret ;(
Bara hoppas det med ger med sig snart. Skulle va skönt med lite sömn ;) nu ligger han i vagnen och sover om jag rullar den så får se när vi kommer i säng.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards