Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Malin - 9 februari 2014 22:50

Ja nu är det kvällen ;)
Vilken dag vi haft, ja hela helgen ;)
Dagen började med en behövlig sovmorgon ;)
Sen blev jag övertalad att åka upp till finnmarken av familjen, det var inge vidare väder för att vara ute , plus grader och det regnade och snöade omvartannat men vi for ändå ;)
Det stora grejade med skotrarna som mest satt fast ;) jag och de små och Sofie och Emma gjorde snögubben, en snöskoter och en liten snöborg ;)

Sen bjöd mamma och pappa på lite grillning ;) jag äter ju varken korv eller hamburgare så snäll som han är pappa så köpte han kött till mig ;) tack :) gott gott var det ;)
Efter några timmar ute gick vi in då även lille Liam ville ha nått att äta ;) skönt att komma in en stund då vi var genomblöta ! Fick även fika och nybakta potatisbakelser ;) mumma.

Hemma blev det flygande Jacob till middag och även Robin och Sofie åt här ;)
Sen har vi inte gjort mycket, överträtts högljudda barn. De fick gå i säng tidigt. Vi andra kikade på så ska de låta ;)
Nu ligger alla sen stund, jag har parkerat mig i soffan då lilleman somnade där och vill inte väcka han.
Så ska försöka sova lite jag med innan han vaknar.

En trött Tove på den snygga snöskotern vi gjorde ;) inga snöhästar här inte :P

Fick lite oväntat besök ute i snön ;)

Av Malin - 9 februari 2014 10:40

Igår efter fikat gjorde vi oss klara och for upp till min mamma och pappa ;)
Blev lite skoter åkning, pulkåkning, sparkåkning och lite grillning ;)
Riktigt härligt väder ;)
Bäst av allt nöjda kids.
Blev lite fika med då när vi gick in en sväng när lilleman skulle käka.

Vi blev kvar mycket längre stund än vi tänkt ;) och 2 barn mindre när vi for hem.
Trodde att vi skulle måsta hämta dom men nä de är kvar än ;) så kuligt ;)

Väl hemma igår fick vi besök av vänner ;) blev en massa surr. Även Robin och Sofie kom en liten sväng. Sofie såg så trött och slut ut så nu hoppas jag att lilla Lovis vill ta och komma snart ;)

Nu har jag fått sovmorgon och ligger kvar i sängen ;) ska masa mig upp nu så vi kan ta och fika lite ;)

Så får vi se vad vi hittar på idag

Väntar på att få grilla ;)

Max och casper ;)

Mormor och Tove ;)

Meka lite ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards