Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Malin - 12 februari 2014 10:19

Vet inte hur jag redigerar mina inlägg :( hm det skulle ju såklart stå mysdag inte matsdag :/ i förra inlägget

Av Malin - 12 februari 2014 10:17

Kommer nu lite bilder från Matsdagen igår ;)

Kvälls mys på måndagkvällen :)

Mys igår med brosan :)

Fångade syrran :)

Slut tjej efter badet

Av Malin - 12 februari 2014 09:53

Ja Tove och jag for på vatten gymnastiken igår och blev så glad och ville i på en gång :) hon gjorde alla övningar med bravur ;) hon var så duktig ;) hon ville inte alls kliva upp när det var slut ;) fast hon höll på somna när vi sjöng hejdå sången ;)

Hon däckade så fort hon satte sig i bilen.

Det blev en riktig mys dag igår ;) barnen va på toppen humör och vi alla njöt av lugnet ;) barnen hade kusin Simon här ;) de såg först film och sen var det ute ända tills det var dags för middag ;)

Max blev hängig igen på kvällen och så tjock i halsen och jätteont :(

Liam hade knas med magen och var grinig av o till fram till 23:30 så jobbigt att se de små har ont :( nu har vi köpt ny flaska och Semper droppar så får vi hålla tummarna att det hjälper.

Max är hemma idag, hoppas han blir piggare.
Idag fyller min pappa år :) världens bästa pappa :) blir Max lite piggare så åket vi dit en sväng och firar han :)

I övrig är det en såå spännande dag :-) och jag har telefonen bredvid mig hela tiden :)
Nä nu vakna lilleman så bäst att fixa käk :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards