Alla inlägg den 29 mars 2014

Av Malin - 29 mars 2014 10:28

Då har man spenderat en natt på hotell :) i en galet skön säng :)
Åkte in till hotellet igår vid 15, Richi mötte upp mig, visade mig rummet sen gick han direkt på möte igen, jag la mig i sängen och glodde på tv ett tag :)
Vid kl 18 var det dags för mingel (ha ha ha ) mycket märkligt folk måste jag säga !
Senare gick vi vidare till golden hits ;)
Riktigt kul med underhållning vid middan men galet högt så man knappt kunde prata för man hörde inte vad nån sa :-)
Vi gick ganska tidigt tillbaka till hotellet och satte oss nere vid baren, jojo kom med och senare torvald o Britt-inger och tro de andra hette Alf och Elisabeth ;) de var riktigt härliga människor :-) och Elisabeth var hur behändig som helst :-) kul :)

Dumt nog vallade min mage ur, vilket var evigheter sen men men tur det fanns toaletter i närheten ;-)

La oss vid halv ett och däckade så gott som direkt !

Imorse skippade jag frukosten då magen inte e riktigt hundra och jag är ingen frukost människa (trots hotell frukost ;))
Blev härlig sovmorgon :)
Richi e på möte och jag vilar i sängen :-) efter lunch kommer Victor och Dennis o Emil och håller mig sällskap tills Richis möten är slut och sen ska vi hem till de andra :-)
Har känts väldigt knepigt att varit ifrån barnen men helt ok med ;) kan va behövligt både för mig och barnen då vi umgås 24/7 annars ;)
Men ska bli skönt att få krama om dom igen ;) vet att dom haft det toppen så det känns bra ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards