Alla inlägg den 29 april 2014

Av Malin - 29 april 2014 22:04

Usch vad jag har frusit idag ;( blåst kalla vindar ;( det har dock inte hindrat barnen som lekt ute hela eftermiddan och kvällen ;) Tove har varit så nöjd och glad som fått vara med alla syskonen ute :) och när hon är nöjd och glad smittar det av sig på alla andra :)
Nu längtar jag såååå efter sommar :)
Och massor av sol :-)
dock inte efter myggen ;( och dom e redan här ! Stora j-lar med .

Nu sover alla och jag ligger i soffan och glor lite på tv innan jag med ska göra som sällskap ;)
Drömma om sol och värme och underbara dagar ;)

Drömmer ännu mer när man ser sånna här härliga bilder :) Tove och pappa Richi i somras <3

Av Malin - 29 april 2014 13:09

Caspers sår

Såret efter en vecka ;(

Såret efter andra tejpningen

Liam gungar

Utelek

Max grejar med brosans cykel

Varmt och skönt ute

Lilltrollet ;) redan 4 månader ;)

Av Malin - 29 april 2014 12:54

Ja nu har vi kommit hem igen efter att ha hämtat Casper, Tove och Max =) 

Tove har redan slocknat, pojkarna leker och Liam sitter i sin stol  vid tvn =) han tycker den är intressant ,, en liten stund iaf =) hans gunga trivs han mer i men den har vi i stugan nu då är där mest, 


I helgen vi njuta av underbart väder , varmt och skönt och barnen var ute hela dagarna,, såå härligt,, nu lyser solen med men det är så kallt och det blåser massor =( vinterjackan åkte på idag då jag frös så =( 


tom barnen tycker de är kallt och dom fryser typ aldrig ! 

så de slog på en film , fast de tittar inte på den, de leker med bilar =) fast i tv rummet så de kan kika lite då och då =)


Rasmus åker hem till kusin Hampus idag efter skolan så slipper stresset att hämta han idag =)

igår åkte Hampus med oss och fick låna han hela eftermiddag/kväll =) 

glada barn =) de älskar sina kusiner och vi med =)


igår fick vi även låna Sofie och Lovis i några timmar =) alltid lika roligt när de kommer =) fast Tove inte var på humör =( blev en för kort vila för henne tro jag !


Casper är så glad nu då han slipper ha stor plåster som han säger över sitt sår =) det är nu snart läkt och tejpningen får sitta tills det lossnar.


Nu väntar vi på de större barnen, när de slutat beger vi oss upp till stugan igen =)


ska se om jag får till lite fler bilder  =)

Hm

Av Malin - 29 april 2014 11:13

En kom inte med ändå :/
Men Liam har massa mys med Lovis med :)

Av Malin - 29 april 2014 11:11

Ja ska bilderna som jag la in kom inte med :/ men är så dålig mottagning i stugan så mest troligt därför det strular :(
Ska försöka fixa det.
Ny vecka och några få dagar med vanliga rutiner,
Vi e kvar i stugan då barnen har kort vecka så vi stannar tills söndag sen beger vi oss hemåt! De vankas då kalas :) först ut är Emma som fyller på måndag :) som hon längtar :) sen fyller jag på onsdag men vi firar mig nästa lördag :)
Så medans kidsen e på skola o dagis är vi hemma och efter dagis väntar vi alla hemma på de andra tills de slutat sen åker vi tillbaka till stugan :)

Nu dags för lite käk för lilleman innan vi ska hämta några barn :)

Ska se om bilderna kommer med nu ;)

En massa mys med Lovis :-)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards