Alla inlägg under april 2014

Av Malin - 3 april 2014 18:09

Dagen började med att vi var trötta och sena :( iväg kom vi och efter jag lämnat alla så var det dags för utv samtal med Rasmus och oj så roligt det är att gå på dessa samtal ;) man blir så oerhört stolt när man få höra alla fina ord om sin barn :) hur bra de sköter sig och hur snäll och omtänksamma de är mot alla andra ;) vuxna och barn ;) extra stolt blir man när alla lärare knackar på bara för att få säga hur mycket de tycker om vår fina kille :-)
Alldeles varm i mammahjärtat :-) utv samtalen är nästan årets höjdpunkter :-)
Man gör nog inte så fel med kidsen fast de ofta känns så.

Sen hem ge lilleman mat , senare kom syster med en macka från subway :) gott
Sen blev de inge roligt :( blev så dålig, magont huvudvärk och en massa toa besök ;(
Hade lite tur idag ;) Tove och Rasmus var en stund hos lillasyster och casper och Max var hos Sofie så lilleman sov och de större gjorde sitt så jag kunde vila en liten stund, så välbehövligt.

Alla hemma igen och gubben har tagit med sig alla utom lilleman som sover så jag får lite extra vila :) samla lite krafter nu så blir de till att ta tag i huset och tvätt som förfallit dessa dagar då jag mått dåligt.
En mamma kan verkligen inte va sjuk, då förfaller de mesta ;(

Av Malin - 2 april 2014 13:06

Ja denna dag är inte direkt nå bättre än igår.
Galet ont i huvudet och nu börjar magen balla ur med :( måste klura ut nått bra pyssel eller nått annat som kan hålla vårat Lill troll sysselsatt i eftermiddag, frågan e nu bara vad jag ska hitta på ?

Nu är det dags att hämta små trollen

Av Malin - 1 april 2014 11:12

Ja idag är en sån dag då allt känns bajs :( vill bara dra täcket över huvudet och gå o lägga mig :( ont i skallen har jag med, hela kroppen värker även ögonen . Inte helt på topp vill säga.
C och T är det fullt ös på och det röjer gärnet här hemma ;( de får röja på för jag har inte orken att bry mig ;( så länge de leker och ha skoj så får de vara, får ta itu med stöket sen.
Lilleman ligger och sussar gott ute i vagnen.

Ska snart försöka ta mig i kragen strax då förhoppningsvis alvedon gjort lite värkan med.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards