Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Malin - 12 maj 2014 18:01

Vårat lilla go troll :-)

Fick frågan åter igen idag hur vi äter middag ?
Ja vi äter med kniv och gaffel och vissa barn med sked vid ett matbord !
Fick då tillbaka !
Jasså ni har ett matbord ?

Japp vi har ett matbord som alla andra ! Även äter ofta nån av barnens kompisar med oss ;)

Ja vi är precis som alla andra fast några fler ;)

Så nu vet ni de med :)
Som bevis för dom som undrat lägger jag ut en bild på vårat matbord :-)

Av Malin - 12 maj 2014 14:38

Ja hjälp ! Imorse försov vi oss :( vaknad 07:40 och vi brukar fara hemifrån 8 ! Snacka om panik ! Tur så hade lilleman ätit kl halv sex, fattar inte varför jag vände mig om igen i sängen, och måste stängt av väckaren i sömnen !
Ropa på barnen samtidigt som jag sprang runt som ett tok för att fixa kläderna och en snabb fika ! Har många som inte alls vill äta frukost men brukar sötis försöka få dem att äta,
Nu hade vissa med sig mackan i bilen :/ men det fick gå , vill inte att barnen ska komma försent till skolan och det gjorde dom inte :-)
Lämna alla på skolan och o de små på dagis och ila iväg till BVC ! Vi hade tid 8:30 och jag var såklart sen dit ;( va där 8:40 men vi fick ändå vänta till tio i nio ! De e ett ställe där man sällan få komma in på den tid man har.
Lille man han växer och växer ;) han väger nu 7545 gr och är 66 cm lång :)
Nästa besök är det vaccination :/

Efter det var vi på kappahl och bytte mina byxor jag köpt då de var för stora :)
Sen blev de mys och surr med Liam innan dagis hämtning.
Sen har de minsta vilat och de större som är hemma varit ute och cyklat och byggt banor :) va in en sväng och fika o sen ut igen :)
Jag har plockat och tvättat och om en stund är det dags att börja med middan :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards