Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Malin - 12 juni 2014 09:22

Ja nu e de lite stressigt men jag tar ett djupt andetag och tar allt med ro :) ett måste har jag kännt annars funkar inget.
Igår var det sommarfest på dagis :) Tove var trött och helt upp i taket för att hålla sig vaken så jag bestämde att hon fick vara hemma så jag tog med casper och så fick Emma följa med :) det blev sånguppvisning och fika ! Barnen lekte och sjöng så fint :) casper blyg som han är satt med mig men sjöng tyst bredvid :)
Sen kom höjdpunkten :) brandbilar och ambulansen :-) casper besökte brandstationen med dagis häromdan men vågade inte gå in o titta i ambulansen men nu tog han mod till sig och vågade :-)

Vi känner han som kör och casper blev stolt som en tupp när han frågade om cappe ville ha skjuts i ambulansen hem :) men det vågade han inte :)

En härlig lite kall kväll men lycka att se barnens ögon glittra så :-)

Idag så är det skolavslutning för 2 st ikväll ! Innan måste jag in på stan en sväng och sen blir det en massa hämtningar av barn , måste upp till stiga och hämta de vi glömde kvar där! Fixa till ungarna och middag så de hinner äta innan vi ska iväg och på de så vill Emma slinga håret innan hennes avslutning imorgon
Phu aja det skal väl gå på nått vis :)
Nu har lilleman somnat så jag plocka undan lite i detta kaos vi har nu ! Hatar när det blir sånt kaos :/

Casper och Emma i ambulansen :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards