Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Malin - 21 augusti 2014 09:52

Oj vilken morgon :/ trötta trötta trötta. Vissa var uppe före tuppen och var så förväntansfulla andra inte lika mycket.
Max som nu är storkille och börjat första klass var lite nervös men gick så bra bär vi väl var där :-) och kul med ny och så fin skola :-) kommer bli toppen där :-)
Jag stannade en stund sen kunde jag gå :-)

Sen har vi ju helt plötsligt en stor tjej med :-)
Vårat busfrö Tove motbevisar alla att hon visst kan fast sjukvården sagt att det kommer ta låååång tid för henne ( hon är 3 1/2)
Inatt vaknade jag av att hon klev och knatade in på toa och tog av sig blöja och satte sig på toan o kissa :-) sen gick hon la sig igen :-) jag blev så stolt och glad att det gick inte att sova :-) jag låg hur länge som helst o bara log :-)
Habiliteringen som sagt att hon kommer ha blöja läääänge ! Där fick dom :-)
Nu är hon utan helt :)
Vårat galna lilla yrväder :)

Nu är det väldigt tyst här ! Liam ligger och käkar och Dennis sitter vid telefon, han börjar inte förrens halv ett.
Så nu ska jag försöka få ordning lite här hemma så har kidsen massa att dra fram sen när de kommer hem :-)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards