Alla inlägg den 12 september 2014

Av Malin - 12 september 2014 22:47

Ja nu har det gått ett tag sen sist igen :(
Vi kom ju iväg till Stockholm för träffa barnens farmor o farfar och åka cinderella :-)
Jag hatar verkligen att åka bil och var redan less innan vi ens åkt 10 och då var de bara ca 40 mil kvar :/
Men fram kom vi :)

Blev en härlig båt tur med toppen väder :-) vi var många som for :) 26 stycken :)
Barnens trivs som bara den på båten och har så roligt :)
Och på kvällen fick vi se och lyssna på Brolle och de var ju inte helt fel :-)
Vädret fortsätter hela helgen att vara på topp :) dock så var inte vår lilla Tove på topp :(
Hon fick ont i örat på fredag efter middag när vi kom hem och grinade hela kvällen och natten till lördag :( så ont i mamma hjärtat då man inte kunde hjälpa henne :(
Alvedon hjälpte inte alls :(
Hon kunde till slut vid 02:30 sova små korta stunder iaf så det var alltid nått ! Bättre än inget.
På lördag var de nästan på borta :) helt borta från mitt på dan nån gång :-)
Dock tog lilleman över och var ledsen hela lördag kväll :( tro det var en tand som spökade :( han fick Ipren och bara på en liten stund så var sitt gamla jag :-)

Blev en låååång bilresa hem på söndag på några små grabbar som blev lika less som mig !
Hemma Trojas vi däckade i soffan allihopa.

Sen i veckan har de blivit bilbingo, kalasa för barnens kusin bus o lek , städ och tvätt, skola o dagis.
Igår kom barnens faster hit och oj så glada alla blev :-) Tove har inte släppt henne många minuter :-)
Idag har det blivit en riktigt slöar dag :/ tro inte nån kännt sig riktigt hundra pigg.
En förkylning som hänger över oss :( jag har haft sån värk i knopp o kropp och helt orkeslös :(
Ska bli skönt att strax krypa till kojs !
Vad vi hittar på imorgon vet vi än! Får klura ut nått.

Härlig vy från båten :)

Morfarn och Tove vila lite uppe på däck :-)

Lite mys med vårt fin fina barnbarn Lovis ??

Fick till ett familje kort med :) inte det bästa men helt ok , älskar att kunna se oss alla tillsammans :)

Blev med äldsta sonens tjej och deras lilla Lovis med ??

Näst äldsta sonen gjorde en tatuering o helgen med :) jag blir alldeles varm i hjärtat :-)

Mannen i mitt liv ?? vad vore jag utan honom

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards