Alla inlägg den 15 september 2014

Av Malin - 15 september 2014 11:15

Ja helgen flög förbi i rasande fart !
Var helt slut i fredags kände mig inge pigg alls :( kände mig som en vandrande zombi hela kvällen ! Blev inte alla många knop gjorda :( blev en riktig slapparkväll vilket inte var uppskattat av barnen :/ de som jämt vill ha rörelse hela tiden ! Men det fanns ingen ork till det.
I lördags blev det fika sen lite plock . Richi och några av barnen skjutsade Jenni till tåget, medans jag och ångrade stannade hemma. Efter de lämnat henne for de till stugan för part plocka undan lite inför vintern. Vi hemma städade undan och hann även få golven torkade. Jag kände mig mycket piggare men inte hundra.
Efter vi ätit middag fick vi främmande av vänner :) vi vuxna surrade i timmar medans barnen härjade järnet !
Då vi vaknade igår såg vi hur mycket det hade härjat ! Och herre vad de hade dragit fram :( ja städningen som gjordes på lördan syntes inte alls :( så det var bara att börja om !
Barnen var och lekte med grannbarnen och vissa var till skolan och lekte på nya lekparken där :-) de två största var iväg lite överallt :-)
Mannen var iväg och tvättade bilen och jag roade de minsta och tog hand om lite tvätt och stöket som blev på lördan.
Dagen gick fort och avslutades med dusch av barn innan säng time och sen en massa gos med lille man som var lite gnällig och ledsen och ville vara upp i en hela tiden.
Somnade så gott som på en fång jag la mig, och det händer inte ofta.

Trött mössan var på imorse med som alla andra mornar :(
Men morgonen flöt på rätt bra :-)
Efter lämningar så handlade lite och sen har jag inte gjort nått alls :) bara busat med lilleman :-)
Nu är det dags för en liten tupplur för han innan vi ska hämta de andra barnen :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards