Alla inlägg den 17 september 2014

Av Malin - 17 september 2014 12:39

Japp i dag är det födelsedag för vår förstfödda :) vår fin fina Robin fyller 21.
Japp 21 ! Helt galet att han redan är så stor och pappa dessutom :)
Efter världens chock om att jag var gravid och dessutom väldig sjuk med svår havandskapsförgiftning och skulle förlösas på en gång ! Hann inte ens få in det i huvudet att jag som 14 åring hade ett liv inuti mig.
Kl 03:42 så föddes en liten liten pojke 3 månader för tidigt. 43 cm lång o 1280 gr lätt, vår lilla äppelskrutt. Det var svårt att ta till sig att han var min ! Eller ja våran, men när landat lite i huvudet så har det varit fantastiskt :-) och vilken fantastisk ung man han blivit :)
En kille som älskat traktorer sen han var ett halv år gammal och fortfarande gör :-) en fantastisk son, bror pojkvän och pappa. Sällan skådat en sån ung kille som lever så för sina nära och kära ??
Så tacksam att vi fick just dig Robin, och vi älskar dig så ??

Dagen har även idag gått i trötthetens tecken :/
Men men bara att försöka rycka upp sig. Max och caspers rum har fått sig en rejäl rensning så snart dags att ta itu med nästa rum !
Ska bara handla lite ! Så typiskt att diskmaskins tabletter skulle ta slut nu när jag inte behöv handla båge annat !
Sen ska vi hämta hem lite barn :)
Greja lite o sen gå och fira Robin :-)

Vår fina son Robin

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards