Alla inlägg den 25 september 2014

Av Malin - 25 september 2014 15:03

Städningen igår gick bra ! Emma var med mig så jag fick ju lite hjälp :)
Dock alldeles slut i luvan när jag kom hem. Är alldeles tjock i näsan och huvudvärken hemsk :(
Lilleman somnade rätt snabbt så trodde att denna natt blir nog lugn. Ack så fel jag hade de , han vaknade efter en stund o var ledsen och hosta och så hes, han somnade om o vakna och så höll de på.
Sen vakna han och kunde alls somna, käkade lite och sen sov han bara om han satt hos mig :/ minsta lilla jag rörde mig så vakna han :(
Han somnade riktigt vid halv sex :( phu då skulle vi ju strax kliva upp :/
Richi kom hem och skjutsa skolbarna , sen kom han hem och vi gjorde oss klara så begav vi oss till sjukan för koll av Max handled.
Allt såg bra ut :)
De fixade till gipset lite så han lättare kan röra fingrarna och tummen och så fick han nytt snyggt bandage :)
Hemma har det nu varit full fart , dock inte lika full fart på den här mamman :( kroppen värker och huvud o halsen ska vi inte ens tala om :(
Liam började pang bom krypa överallt :) tidigare bara lite på mattan men nu är det full fart på han med :-)
Nu är nästan alla barn hemma så vi ska ta o fika lite mellis :)

Snyggt med rosa :-)

Skulle lägga upp en film på Liam med men fick inte till de :(

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards