Alla inlägg under september 2014

Av Malin - 3 september 2014 10:16

Japp det är vad jag försöker göra :/ varför vara ute i god tid när man kan va ute i sista stund ? just nu är det kläder överallt ! Tur lilleman valde att ta en tupplur så kanske jag hinner få undan lite innan han vaknar :) efter mannen slutat jobba så beger vi oss mot Stockholm :) träffa farmor o farfar farbröder o faster :) sen blir de en tur med cinderella imorrn :)

Bäst att fortsätta så man hinner med sig :)

Av Malin - 2 september 2014 11:27

Ja dagarna rullar på i rasande fart,
I fredags var det åter igen kalas dags :) barnens kusin fyllde år så vi var där o firade :)
I lördags var mannen på möte hela dan :/ för mig blev de till att ordna lite barnvakter och sen åka med Emma till akuten då hon gjorde illa sitt finger på fredan. Det var rejält svullet och blått och hon hade väldigt ont. Som tur var så var inget trasigt.
På kvällen var vi bjudna på middag hos vänner så vi begav oss dit :) mannen kom efter mötet var slut.
Blev grillat och kräftor till som ville ha det :) inget för mig det där med kräftor men mannen och casper gillar det :)
En rolig kväll med många skratt :-)

Söndag blev städ dag :) inte många som var direkt med på de noterna ;)
Men städat skulle det bli.

Sen bara en slappardag :) barnen var mest ute och leka och greja då vädret är helt ok.
Igår var det återigen dags för skola och dagis och mornarna här är inte roliga alls :( själv är jag extremt morgontrött och det har nog alla barnen ärvt efter mig :(
Denna morgon var jag tröttare än vanligt då Liam hade en jobbig natt med nästäppa som inte ville släppa :( han sov i bilstolen :/ de enda stället han kunde sova iaf några minuter åt gången.
Eftermiddag bestod så gott som av bara lek med barnen :)
På kvällen for jag på bilbingo med mamma o syrran:) ingen vinst vann jag men morsan vann 1000kr yeay :)

Dagens morgon var sämre än de flesta :( Max fick värsta utbrottet pga att han inte fick sitta på den plats han ville i bilen :/ hjälp ! Aja vi kom iväg iaf.
Lämna alla o for till BVC med Liam :)
Han har nu passerat 10 kilos strecket :) han väger nu 10085 gr och är 72 cm lång :-)
Väl där så ringde telefon hela tiden, var skolan ! Den blev stängd för dagen då de inte hade nått vatten så iväg och hämta hem Max
Rasmus promenerade hem då de kom från badet.
Nu är de hemma och ute o hoppar studsmatta o Liam sover så nu ska jag fixa nått att äta till oss :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards