Direktlänk till inlägg 15 november 2014

Helg :)

Av Malin - 15 november 2014 14:46

I torsdags var Emma hemma med oss då hon haft de lite jobbigt så vi hade en mys dag.
Vi var med Liam på BVC för bcg vaccin. Vår lilla heffaklump väger nu 11160 gr och är 75 cm lång :-) han gnall till lite grann när dom stack men var mest för de höll fast han ! Annars gick de bra :)
Nu väntar vi på en tid till sjukan då hans testiklar inte trillat ner ännu !
Sen gick vi på gallerian och shoppade lite och sen åt vi på subway :-)
Hann med en tur till dollar med :-)
Hämtade hem lite barn från skola o dagis :)
Sen kom Sofie o Lovis :-)
Sofie slingade håret på Emma :-) och hon blev så fin så :-)
Sofie och Lovis stannade här hela kvällen :-) vi åt gått,en massa surr o skratt.
Robin, Richi, Dennis, Emil, Rasmus o Max for till Ö-vik och tittade på hockey :)

Igår var de små hemma och rastlösare än nånsin :( inget dög att göra.
Jag började städa och det var inte det lättaste med en energisk liten dam som gick efter och rev ut eftersom :/
Men till slut så :) fattas bara att torka golv, röda gardiner fick komma upp resan nu i tv-rummet :-) mysigt
Sen gjorde vårat lilla yrväder illa sig :( hon klämde sig i ytter dörrn och skrapa upp en massa skin under tån :( hon hade så ont mitt lilla hjärta.
På kvällen for vi upp till mamma o pappa:) hade inte träffat dom sen innan de for utomlands.

Idag har vi inte gjort mycket, plockat lite, busat med barnen och mys med tända ljus och film :) är grått och trist väder ute.
Senare ska vi ev träffa vänner.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards