Direktlänk till inlägg 21 november 2014

Lovis mys

Av Malin - 21 november 2014 10:56

Igår när lilleman vilade plockade jag upp allt plock nere. Fick då ett sms från Sofie om hon o Lovis fick komma ! Oh klart de får :) de är alltid välkommen :)
De kom och vi surrade, hon var snäll och hade Liam medans jag hämtade barn från dagis o skola :)
Sen när vi kom hem blev det fullt ös ! Ja resten av dagen o kvällen blev det fullt ös ;)
När Robin kom blev det fullt ös medvetslös ???
Vi hade även kusin Simon här :)
Vi käkade alla sen middag och även lillsyrran o Minna kom.
Det busades och härjades och skreks och bråkades om vartannat :)
Den droppade de av eftersom, helt plötsligt var flera o grejade med olika saker o det blev väldigt tyst ?
Sofie var snäll o klippte caspers hår :) och det är inte det lättaste att klippa, han har jätteknepigt och jättetjockt hår och virvlar lite överallt, han blev så fin så :)
Alla hemma igen och de små kröp till kojs, Robin och Sofie o Lovis stannade så vi såg big brother och fikade och jag och Liam fick en massa Lovis mys ?? Hon är helt underbar, denna söta, Goa, bestämda lilla dam ? farmors Lill ??

Tänkte länge igår när jag la mig på hur lyckligt lottad jag är :)
Visst de är även jobbigt med många barn och stök och stoj men ack så roligt och härligt det är :-) när vi är samlade så här när Robin o Sofie och Lovis kommer så blir de väldigt mycket bus men väldigt många härliga skratt ?? Och även så igår :)
Somnade gott igår :) älskar er min härliga stora familj :)

Fina casper :)

Min buse :)

Lovis o Liam ?? de ville aldrig titta till kameran samtidigt :)

Damma saker ska de ha med :-)

Slänger in en bild på tove bus hår :-) de växer som ogräs :-) så fint

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards