Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Malin - 6 januari 2015 21:09

Ja nu e jag verkligen dagvill :/ helt galet när det blir rös dag mitt i veckan :)
Igår var det iaf ny vecka igen, och den dagen jag ska ändra mitt liv till ett hälsosammare liv :) började morgonen med träning :) gick hyfsat bra :) sen rullade dan på fullt ös på barna som nu längtar efter skola o dagis, lillsyrran och barna kom förbi :) kuligt! Mina ungar blev dock ännu mer upp i varv men vad gör de, dom var så glada att se sina kusiner :)
Mannen slutade kl 15 så när han kom hem blev det dusch för mig och sen göra klar alla då vi var bjudna på middag hos min moster. O självklart när vi skulle åka så startade inte bilen :( tillslut så starta den och vi kom iväg.
Go go mat fick vi och en massa go fika, massa surr o skratt :) tro vi kom hem halv tolv. Barnen gick till sängs som zombies då de somnade i bilen :)

Idag har det blivit plock o städ för fulla muggar, men inte f-n syns de nu :( aja
Sen blev det lite träning för mig :) for iväg och promenerade 40 min på löpbandet :)

Mannen for iväg och köpte en present till oss :-) en kyl och frys :)
Medans han var iväg så fixade kag middan, det blev hemmagjord kyckling kebab med hemmagjord kebab sås och fetaost sallad :) det blev så gott :-)
Vänner varit här en lite stund så blev lite surr :)
Nu lagt lite barn så nu skall jag sätta gubben på lite träning med :) får vi se om han får lika hemsk träningsverk som jag har :-)

Min polare idag

Så fiiiin :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards