Direktlänk till inlägg 20 januari 2015

Blä

Av Malin - 20 januari 2015 09:49

Usch vilken eftermiddag det blev :(
Första stunden alla kidsen var hemkomna så var allt frid o fröjd , barnen hade sin kusin med sig och de lekade och hade skoj, syrran kom en sväng :) under tiden de var här började de krypa mer o mer i kroppen på barnen. När de hade åkt o jag skulle fixa middag så bröt världskriget ut. Det retade gallfeber på varandra och slogs, bråkades och tjafsades :( inget jag sa eller gjorde hjälpte. O så vårat lilla yrväder som alltid har myror i brallan hade nog extra myror idag :/
Tålamodet mitt var som bortblåst och jag visste varken ut eller in vad jag skulle göra :( och av alla dagar så va mannen kvar på jobbet :(
När alla kommit i säng skulle jag egentligen iväg o träna men jag damp ner i soffan o kan fasen inte upp ;)

Morgonen imorse var som alla andra mornar :(
Nu är alla iväg o lilleman sussar. Inte konstig att han e trött då han tyckte vi skulle kliva upp kl 4 * gäsp *

Ska plocka lite o slå på en maskin tvätt och sen tänkte jag åka en sväng in till stan ! Om det blir så är en annan femma ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards