Direktlänk till inlägg 26 januari 2015

Helgen förbi

Av Malin - 26 januari 2015 20:16

I fredags var alla barnen hemma utom Dennis ( och de som var i Åre :)) de var lite hängiga med huvudvärk, men vet inte ja om de var så eller om de bara ville vara hemma, hemma var de iaf :) de små är ju alltid lediga från dagis på fredagar.
Blev om möblering i tv-rummet :) phu vad man drar fram när man gör de !
Sofie o Lovis kom o sen Robin! De åt här med oss :)
De skulle iväg på kalas sen , jag drog med mig resten av familjen till träningshallen :) barnen tyckte det var jätteroligt :) mannen jublade inte direkt men följde med :)
Blev 20 min promenad och 10 min joggning :) innan har typ pallat 2 min joggning ha ha ha så det går framåt :) sen lite styrke på de :)
Lördag blev de städ o plock och barnen var ute en liten stund ,
Sen kom Robin o Sofie o Lovis :) vi gjorde oxfilé o potatisgratäng till middag :) oj så gott :) sen myste vi bara. Camilla o Johan kom en sväng med så blev massa surr och lite yatzy spel :)
Söndag och mannen o Max klev upp och for till Åre kl 05 ! De for o hjälpte pappa med bilen då nått hade gått sönder på den. De kom hem vid 16 tiden tro jag det var. Jag for då o städade och sen tränade efter. Blev denna gång promenad i 25 min och jogg i 5 min :/ kunde ej springa mer då mina ena jumske börjat jävlas :( sen efter de lite styrke.
Idag åter skola o dagis, Liam har sovit hela förmiddan, så passade på att plocka o greja.
Har sen när barnen kommit hem surrat med farmor o farfar som är i Chile och även med faster Jenni hemma i Stockholm :)
Nu ikväll har vi även surrat med pappan i huset som är borta i jobb.
Lill fröken var trött hela eftermiddan o slocknade strax efter 19 men då syskonen inte kunde vara tysta så har de väckt henne tre gånger så nu har hon inga planer på att sova :( får se hur lång tid denna nattning tar :/
Nä nu åter till nattningen.

Liam busade för fullt i träningshallen :)

De andra med :)

Emma tog en pause

Heja gubben min ;)

Tyckte vi fick till oxen helt perfekt för att vara första gången :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards