Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Malin - 27 januari 2015 09:34

Ja så känns det :( så himla trött , fattar inte riktigt varför, har varit duktig och tagit mina järntabletter regelbundet ett bra tag nu även folsyran o b12, trodde jag skulle känna mig lite piggare iaf men icke :/
Lill fröken somnade fram mot 22 nån gång :/ i våran säng !
Hon tog mer plats i sängen än vad gubben gör ;) han sov ju borta inatt då han är iväg med jobbet :(
Alla barnen är lika morgon trött som mig och det är inte så roligt alla gånger :(
Iväg kom vi även om bilen ville ha ett bra tag på sig för att starta :/
Den jävlades även då jag skulle fara från dagis, stod närmare 10 minuter och försökte få den att starta :/ ringe pappa o kollade om han kunde hjälpa mig, och när han svara så starta bilen hm
Aja hem kom vi :-)
Lilleman har hunnit busa på och teve en massa ur lådorna ! Jag har tagit undan all disk.
Får se om vi ska ta oss en promenad in till stan, måste handla lite små grejer och helst kolla på några T-shirts till Emil.
Får se hur de blir. Nu till en bajsblöja !

Mitt sällskap inatt :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards