Alla inlägg den 28 januari 2015

:(

Av Malin - 28 januari 2015 22:10

Mannen kom hem med världens smärta i örat :( blev ändrade planer för kvällen igår, istället för städ och träning så blev de en tur till akuten. Snälla Robin och Sofie som alltid ställer upp <3 stannade med barnen , dom är guld värda, tusen tack !
Vi satt 4 1/2 timme utan hjälp och mannen var så trött efter resande med jobbet så vi valde att åka hem.
Han ringde vc imorse och fick komma nästan på en gång, hörselgångsinflammation blev domen så nu fått medicin så hoppas det onda släpper snart.
Imorse kom faster Jenni och överakskade barnen :) de blev så glada :)
Idag blev det en tur till habiliteringen med Lill fröken, efter ha pratat med dom om att vi vill byta habiliteringen så har det blivit andra bullar :) så vi ger dom en andra chans , nu ska adhd utredningen börja och hon ska gå regelbundet hos sjukgymnasten, fick även muskelavslappnande medicin utskrivet så nu hoppas vi att detta hjälper :)

Efter middan kom jag iväg o städade och sen träna efter det, så himla gött :) Jenni, Emma o Sofie var med oxå :) idag ökade jag på joggningen igen och blev 15 min promenad och 15 min joggning :) och sen styrke på det :)
Nu ligger jag halvt döende i soffan ha ha ha , väntar på att lilleman ska somna så skall jag med lägga mig. Har lite att göra imorgon, huset behöver en rejäl storstädning och tänkte försöka hinna med en promenad med :)

Hihi kommo dotterns tröja :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards