Direktlänk till inlägg 17 mars 2015

Trött

Av Malin - 17 mars 2015 09:16

Ja jag är fortfarande så satans trött :( tar hela förmiddan innan jag vaknat till känns de som :/ borde kolla upp järnet men väntar tills lilleman är frisk. Vill ju orka träna igen ! Började träna ganska ofta från 8/1 och försöker ändra mina matvanor, maten är svårare än träningen dock :( får oftast i mig bara middag vilket inte är bra, men nu händer det faktiskt att jag får i mig frukost :) bara fortsätta försöka :)
Har iaf tappat 6 kg sedan 8/1 så det är ju alltid nått :) har 12 kg till jag vill få bort :) främst vill jag bli pigg o starkare så man orkar mer :) sen har jag blivit utmanad att springa tjejmilen så nu måste få till orken annars finns det ingen möjlighet att kunna springa den.

Lilleman är lika som igår :/ rätt pigg på dagarna med nå dipp då o då och kvällarna är lite jobbiga och de bubblar än ! Pratade med BVC sköterskan igår och hon ville att han skulle äta upp kuren och var han lika då så skulle vi ringa läkaren.

Nu har cyklarna kommit fram och barnen e ute mest hela dagarna och kvällarna. Studsmatta och cykla e de som gäller nu. Måste dock åka till stugan o hämta Rasmus o Emmas cykel som e kvar där sen i somras och sen måste vi laga en cykel.

Nä dags att rycka upp sig och sätta lite fart med dagens sysslor medans lilleman sover.

Kvällarna är liiite jobbiga än för sjuklingen så då är det bara mamma som gäller

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards